söndag 15 november 2009

Halsdukar på beställning



Jag brukar få halsdukar på beställning, både till barn & till vuxna.
Halsduken är vändbar så man kan välja vilken sida man vill ha utåt/mest synlig beroende på overall eller jacka. Jag har sytt sådana både till pojkar & flickor i olika åldrar och valt tyger därefter, även vuxna har beställt dessa men då i lite andra tyger. Fördelen är att de är väldigt lätta att sätta på sig med kardborreband, och man behöver inte dra de över huvudet vilket inte alltid är så populärt.
Just den här halsduken är sydd i den cerisa fleecen & det ljusrosa japanska barntyget, och för knäppning använder jag mig av det svarta kardborrebandet. Allt material finns såklart hos Sydrömmar, www.sydrommar.se.


3 kommentarer:

  1. hej!
    De var en fin halsduk, vad kostar den?
    Carola

    SvaraRadera
  2. Hej Carola

    Tack för din kommentar. Just den här halsduken är såld, men i och med att jag har tygerna hemma så syr jag också på beställning. För den som är intresserad av att köpa något så går det bra att kontakta mig på info@sydrommar.se.

    Mvh Sara, Sydrömmar

    SvaraRadera
  3. Mitt tyg, åh vad fint! Jag är så glad att jag har hittat dig!

    SvaraRadera